Düşlerimin Prensi

30 Temmuz 2008 Çarşamba

Saraydaki Mücevherden sonra TRTnin diğer bir ithal Kore Dizisi
Düşlerimin Prensi

Kore’den romantik komedi rüzgârı…

Uzak doğunun görkemli saraylarından çağdaş zamanlara taşınan romantik bir komedi… “Düşlerimin Prensi…” Kore’nin son kraliyet ailesinin 21. yüzyılda da hakimiyetini sürdürdüğü hayalinden yola çıkarak hazırlanan 24 bölümlük sürükleyici bir dizi… Kore veliaht prensi Yi Shin (Joo Ji Hoon) ile eşi Shin Chae-Kyeong’un (Yoon Eun Hye) hikâyesinin anlatıldığı dizi, aşk, ihanet ve saray entrikaları üçgeninde, romantizmle komediyi çarpıcı bir şekilde harmanlıyor.

Dizi, 1911’deki Japon işgaline kadar Kore’yi yöneten ve bu kuşatmadan sonra bir daha kendini toparlayamayan Kore’nin son kraliyet ailesi model alınarak hazırlanmış. Kore televizyonu (MBC) yapımı dizi, pek çok ülkede televizyon seyircisiyle buluşmuş ve birçok ödülün de adresi olmuş.

28 Temmuz’dan itibaren hafta içi her gün, 17.30’da, TRT 1 izleyicileriyle buluşmaya başlayacak olan dizinin senaryosunu In Eun-A yazdı, yönetmenliğini ise Hwang In-Roi yaptı. Aşklar, ihanetler, entrikalar, skandallar ve sansasyonlarla harmanlanan bu romantik komedinin diğer rollerinde, Sung Ji Hyo, Kim Jeong Hoon, Lee Yoon Ji, Jeon Ji Ae, Dan Ji, Kang Nam Gil, Im Ye Jin, Kim Suk, Kim Sang-Joong, Kim Hye-Ja, Song Seung-Hwan, Shim Hye-Jin, Yoon Yoo-Seon, Choi Bool-Am, Nah Eun-Kyeong, Kwon Yeon-Woo yer alıyor.

Yayın
28.07.2008 17:35 / TRT1
28.07.2008 04:45 / TRT1
29.07.2008 04:10 / TRT1
29.07.2008 17:25 / TRT1
30.07.2008 17:35 / TRT1
30.07.2008 04:00 / TRT1
31.07.2008 04:00 / TRT1
31.07.2008 17:35 / TRT1
01.08.2008 17:35 / TRT1
01.08.2008 04:05 / TRT1
--------------------

15 yorum:

Adsız dedi ki...

dizi çok güzel müptelası olduk.Saraydaki mücevherde süperdi yalnız son iki bölümünü izleyemedik tekrar yayınlanısa yada dizi tekrar yayınlanırsa çok sevineceğiz.Beyaz bu dizileri oyuncularını programına çağırsın.Buarada bu diziler diğer kanallarda olsaydı dahaçok izlenirdi....

Adsız dedi ki...

lütfen bidaha en bas bölümünden yayınlayın daha buqun isledim we sonunu yakaladım cok güsel bir dizi bayıldım lütfen en basından bidaha yayınlayın eqer mümkün değilse nasıl izleyebilirim?? plase lütfen=(

saiwai dedi ki...

düslerimin prensi dizisi çok güzel turk dizileri gibi değil bir sonraki bölümünü merakla bekliyorum ayrıca saraydaki mücevheri deizliyodum iki dizide muhtesem

Adsız dedi ki...

bi sorum olcak düslerimin prensi ile ilgili videolar açılmıyo nedeni nedir acaba tüm bölümleri izlemek istiyorum fakat videolar açılmıyor

samuray dedi ki...

çok iyi bşr dizi zaten yaşanmış olaylar bukadar mükemmel kaleme alınabiliir önceden efsane savaşçılarısaraydaki mücevher vb diziler sizlerle tanışabilirsem ne mutlu bana kib allaha emanet olun

Adsız dedi ki...

aklıma bi şey gelmedi ama iki kelam edeyim...aslın çok güzl bi dizi hoş ve sürükleyici ama bukore dizileride hep mi saraylı olur ya

Adsız dedi ki...

diziyi çook beğendim.oyuncular harika.

Adsız dedi ki...

ben bir şey sormak istiyorum.acaba tam olarak dizinin yapım tarihi nedir.şimdiden teşekkürleerr;)

Adsız dedi ki...

çok hoş bir dizi türkler ellerine su dökemez çok terbiyeli we edepli aile ile birlikte izleyebilirsiniz başka kanalı açmak zorunda kalmıyorsunuz teşekkür ederiz kore

Adsız dedi ki...

çok süper bi dizi müptelası oldum ya keşke daha uzun soluklu bi dizi olsaymış

Adsız dedi ki...

vermem doğru mu bilmiyorum ama şimdiden özür dilerim bilmeyenler için diziyi izleyebilecekleri bi site biliyorum mega dizi den izleyebilirler

Adsız dedi ki...

SÜPER ÖTESİ Bİ YAPIM bu tür diziler niye çok yayınlanmıyor neden hep brezilya ya da bilmem meksika dizisi izlemek zorundayız ki ayrıca özel kanalların yayınladıkları o pembe diziler çok eski ben o dizilein 15 yıl önce de verildiklerini biliyorum niye hep batıya benzemeye çalışıyoruz ki?niye uzak doğu dizileri tutmaz diye mi düşünülüyor ben anlamıyorum aksine batı değil uzak doğu merak edilen bir yer bence hayat felsefeleriyle kültürleriyle ama neden en çok batı merak ediliyor benim düşüncelerim bunlar yanlış mı düşünüyorum?

Adsız dedi ki...

neden bitti cok guzeldi maceralarıyla tekrar başlasın ,

Adsız dedi ki...

harika bir dizi.etkisinden çıkamıyorum inşallah 2. sezonuda trt'de yayınlanır

Adsız dedi ki...

zaten 2. sezonu başladı trt de saat 13:30 başlıyo ama düşlerimin prensi kadar güzel değil bence ve de adı zoraki prens teletexse bakın yazar