Düşlerimin Prensi Oyuncularının Katıldığı bir talk show programı

30 Temmuz 2008 Çarşamba

Bu Programı izlerken Gülmekten kopacaksınız..

Düşlerimin Prensi İle İlgili TV Programı

Dizimizle ilgili özle olarak tv programı yapılmış.
Adı :Goong 1.5 Special

Program gerçekten çok komikti izlerken koptum , diziyle ilgili bir sürü şey yapmışlar .Nilüfer çayı, holihop vs..

Dizinin bütün bölümlerini izledikten sonra ne dediğimi anlayacaksınız ve sizde izlerken keyif alacaksınız Smile İyi seyirler Smile

Part 1

Part 2

Part 3


Part 4


8 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ne olur şu talk show un türkçesini yapın yalvarıyorum ne olur ne olur neolur nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeee ollllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrr saygılar

Adsız dedi ki...

Bende talk show un türkçeye çevrilmesini istiyorum ne olur türkçeye çevirin neolur

Adsız dedi ki...

rica ediyorum hatta yalvarıyorum lütfen TÜRKÇÇEEEye çevirin

Adsız dedi ki...

ya bu ülkede ingilizce bilmeyende var şunu bi zahmet türkçeye çevirin

Adsız dedi ki...

bencede filmi türkçeye çevirseniz

Adsız dedi ki...

ne kadar bu dili bilmesemde bazı hareketlerden anlıyorum çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkk güzel bir dizi aşığım

Adsız dedi ki...

ya talk show yerine yeni bölümler yayınlasalar süper olur lütfennnnnn yeni bölümler çeksinler
be n bu dizini hastasıyım hem tv den hemde netten izliyodum

Adsız dedi ki...

yane olur şu talk show un türkçesinide yapın ne olur neolur nnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeee oooooooooooolllllllllllllluuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrr
saygılarımı sunarım